Pozycjonowanie stron Warszawa

Możesz zdobyć wysokie pozycje w Google. Zaufaj nam!
Co to w ogóle jest pozycjonowanie?

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to tak naprawdę wszystkie działania, które mogą przynieść wzrost liczby użytkowników  danej witryny. Największe znaczenie ma tu ilość użytkowników z wyników organicznych w wyszukiwarkach: im wyższa pozycja w Google, tym więcej użytkowników będzie miała nasza witryna internetowa. W przypadku stron firmowych, sklepów internetowych i innych stron komercyjnych pozycjonowanie stron jest dziś najważniejszym elementem reklamy i marketingu internetowego, kluczowym dla poziomu osiąganych zysków i liczby klientów, którzy dana firma pozyska. Pozycjonowanie stron stosuje się także w przypadku mniejszych stron internetowych (głównie blogów) i portali informacyjnych.

Terminy „pozycjonowanie stron internetowych” i SEO stosuje się często wymiennie. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że szeroko rozumiane SEO to także wewnętrzna optymalizacja strony. Chodzi o poprawę działania technicznego strony, o jej szybkość, ergonomię oraz o dostosowanie do telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. Optymalizacja wewnętrzna obejmuje także ulepszenie treści, wyglądu i komfortu użytkowania strony. Działania optymalizacyjne skierowane są tak do „ludzkich” użytkowników witryny, jak i do badających ją robotów internetowych. Algorytmy wyszukiwarki Google przyznają miejsca w wynikach wyszukiwania kierując się setkami czynników, z których znaczna część wiąże się właśnie z treścią i aspektami technicznymi stron internetowych. Bez dobrze przeprowadzonej optymalizacji wewnętrznej nie jest możliwe skuteczne pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowane stron internetowych w wąskim sensie to działania poza obrębem witryny (pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach metodami typu off-site). Największe znaczenie ma w nich zdobywanie prowadzących do naszej witryny linków zewnętrznych. Linki te muszą być jednak wartościowe, a dla uzyskania optymalnych wyników zdobywać je trzeba we właściwym tempie. Jakość linków zewnętrznych i właściwe tempo ich przyrostu ocenić może dziś tylko dobra agencja SEO, korzystająca z doświadczenia swoich pracowników i zestawu profesjonalnych narzędzi testowych.

Działania SEO nie dotyczą tylko konkretnych podstron. Obejmują też blogi firmowe, profile na stronach społecznościowych oraz produkty i marki. Są więc gałęzią szeroko rozumianego marketingu. Duże znaczenie ma również budowa hierarchicznej sieci stron odsyłających do naszej witryny, tzw. zaplecza. Techniczne i finansowe możliwości zbudowania odpowiedniego zaplecza ma tylko profesjonalna agencja pozycjonowania stron internetowych.

KAŻDE ZLECENIE WYCENIAMY INDYWIDUALNIE. TAKIE PODEJŚCIE POZWALA NAM ODPOWIEDNIO ZOPTYMALIZOWAĆ KAMPANIĘ POD POTRZEBY KONKRETNEGO KLIENTA.

ZAPYTAJ O WYCENĘ!

Pozycjonowanie stron