Pozycjonowanie stron Warszawa

Możesz zdobyć wysokie pozycje w Google. Zaufaj nam!
Co to w ogóle jest pozycjonowanie?

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie Stron Internetowych Warszawa

Pozycjonowanie stron internetowych to ogół działań, które mają doprowadzić do wywindowania strony internetowej w wyszukiwarce Google na poszczególne frazy. Największe znaczenie ma tu ilość użytkowników z wyników organicznych w wyszukiwarkach: im wyższa pozycja w Google, tym więcej użytkowników będzie miała nasza witryna internetowa – to jasne. W przypadku stron firmowych, sklepów internetowych i innych stron komercyjnych pozycjonowanie stron jest dziś najważniejszym elementem reklamy i marketingu internetowego i jest wyznacznikiem wysokości zysków i Klientów danej firmy. Pozycjonowanie stron stosuje się także w przypadku mniejszych stron internetowych (głównie blogów) i portali informacyjnych, a także witryn lokalnych, gdzie stosujemy tzw. pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie strony, a SEO

Terminy „pozycjonowanie stron internetowych” i SEO stosuje się często wymiennie. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że szeroko rozumiane SEO to przede wszystkim wewnętrzna optymalizacja strony. Chodzi o poprawę działania technicznego strony, o szybkość jej ładowania, optymalizację kodu oraz o dostosowanie do telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. Optymalizacja wewnętrzna obejmuje także ulepszenie treści, wyglądu i komfortu użytkowania strony. Działania optymalizacyjne skierowane są tak do użytkowników naszej witryny, jak i do badających ją robotów internetowych. Algorytmy wyszukiwarki Google wskazują miejsca w wynikach wyszukiwania kierując się bardzo wieloma czynnikami, z których znaczna część wiąże się właśnie z treścią i aspektami technicznymi stron internetowych. Bez dobrze przeprowadzonej optymalizacji wewnętrznej nie jest możliwe skuteczne pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowane stron internetowych w wąskim sensie to działania poza obrębem witryny (pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach metodami typu off-site). Największe znaczenie ma w nich zdobywanie prowadzących do naszej witryny linków zewnętrznych. Linki te muszą być jednak wartościowe, a dla uzyskania optymalnych wyników zdobywać je trzeba we właściwym tempie. Jakość linków zewnętrznych i właściwe tempo ich przyrostu ocenić może dziś tylko dobra agencja SEO, korzystająca z doświadczenia swoich pracowników i zestawu profesjonalnych narzędzi testowych.

Które strony należy pozycjonować?

Działania SEO nie dotyczą tylko konkretnych podstron. Obejmują też blogi firmowe, profile na stronach społecznościowych oraz produkty i marki. Są więc gałęzią szeroko rozumianego marketingu. Duże znaczenie ma również budowa hierarchicznej sieci stron odsyłających do naszej witryny, tzw. zaplecza. Techniczne i finansowe możliwości zbudowania odpowiedniego zaplecza ma tylko profesjonalna agencja pozycjonowania stron internetowych.

KAŻDE ZLECENIE WYCENIAMY INDYWIDUALNIE. TAKIE PODEJŚCIE POZWALA NAM ODPOWIEDNIO ZOPTYMALIZOWAĆ KAMPANIĘ POD POTRZEBY KONKRETNEGO KLIENTA.

NAPISZ LUB ZADZWOŃ

POZYCJONOWANIE STRON WWW